Ο Δρ. Νικόλαος Δημητριάδης είναι ένας βραβευμένος σύμβουλος και εκπαιδευτής επικοινωνίας. Είναι συνσυγγραφέας των βιβλίων Neuroscience for Leaders: A brain-adaptive leadership approach και Advanced Marketing Management: Principles, skills and tools (και τα δύο έχουν εκδοθεί από την Kogan Page). Έχει δώσει διαλέξεις στο TEDx Πανεπιστήμιο του Στραθκλάιντ, σχετικά με την επείγουσα ανάγκη επικοινωνίας που βασίζεται στις εγκεφαλικές λειτουργίες, καθώς και στο Πρόγραμμα NeuroMarketing Manager, στο Hamburg Media School, ενώ διαθέτει πιστοποίηση στο νευρομάρκετινγκ. Είναι εριζήτητος ομιλητής και σύμβουλος, ενώ διδάσκει σε σε μεταπτυχιακά MBA και εταιρικά προγράμματα, σε όλο τον κόσμο. Ο Δρ. Δημητριάδης έχει μελετήσει περισσότερους από 5.000 εγκεφάλους σε 25 χώρες για σκοπούς μάρκετινγκ, ηγεσίας και ανθρώπινου δυναμικού. Έχει συνεργαστεί με εταιρείες-κολοσσούς,
όπως οι IKEA, IBM, JTI, Nestle, Johnson & Johnson, AstraZeneca, T-Mobile, Dell, Pierre Fabre, Coca-Cola, Banca Intesa Sanpaolo, Microsoft, CISCO, SAP, Unicredit, VMware, Emirates NBD, Raiffeisen Bank, Société Générale, Credit Agricole USAID και άλλες. Είναι επικεφαλής των Neuro Consulting Services στο OptimalHRGroup, προσφέροντας υπηρεσίες νευροέρευνας, νευροσυμβουλευτικής και νευροκατάρτισης. Το 2017 έγινε συνιδρυτής και διαχειριστής της νεοφυούς επιχείρησης εφαρμοσμένης νευροεπιστήμης Trizma Neuro. Επίσης είναι Εθνικός Διευθυντής Σερβίας για τη Διεθνή Σχολή του Πανεπιστημίου του Σέφιλντ, Σίτι Κόλετζ.
Εμφάνιση του μοναδικού αποτελέσματος