Όροι & Διαδικασίες Παραγγελιών
Τρόποι Παραγγελίας:
Παραγγελίες μέσω ιστοσελίδας (online)
Μπορείτε να πραγματοποιήσετε τις αγορές σας μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματός μας. Επιλέξτε τους τίτλους που σας ενδιαφέρουν, τοποθετώντας τα στο Καλάθι Αγορών. Μόλις ολοκληρώσετε τις αγορές σας, πατήστε το Καλάθι Αγορών και ολοκληρώστε την παραγγελία σας με βάσει τη διαδικασία που σας υποδεικνύετε.
Τηλεφωνικές Παραγγελίες
Μπορείτε να μας καλέσετε στο 210 5245264 και στο 210 5245246. Εκεί θα συνομιλήσετε μαζί μας, ζητώντας να μάθετε περισσότερα για τον τίτλο που σας ενδιαφέρει. Έχετε τη δυνατότητα να τον παραγγείλετε δίνοντας τον κωδικό προϊόντος, τον τίτλο ή το ISBN που αναγράφεται στο ηλεκτρονικό κατάστημα.
***Σημαντικό!! Στις τηλεφωνικές παραγγελίες οι τρόποι πληρωμής είναι αυστηρά η αντικαταβολή με την παράδοση είτε αφορά αποστολή με courier είτε την παραλαβή από τις εκδόσεις μας. Στην περίπτωση παραλαβής από τις εκδόσεις μας έχετε τη δυνατότητα πληρωμής μέσω τερματικού POS.
Στις τιμές μας συμπεριλαμβάνονται όλοι οι νόμιμοι Φόροι.
Σε περίπτωση που είστε υποκείμενος στο φόρο ή μη υποκείμενος στο φόρο νομικό πρόσωπο και υπάγεστε σε ειδικό καθεστώς φορολόγησης, ισχύουν τα εξής: Έχοντες Ελληνικό ΑΦΜ και υπάγεστε σε περιοχή ή ανήκετε σε κατηγορία επιχειρήσεων με ειδικό καθεστώς φορολόγησης, τότε θα πρέπει απαραιτήτως να μαζί μας ή να το αναφέρετε στις σημειώσεις της ηλεκτρονικής παραγγελίας, εφόσον είναι η πρώτη φορά που καταχωρείτε παραγγελία. Η ιδιότητα του υποκείμενου θα πρέπει να αποδεικνύεται από την βεβαίωση περί υποβολής δήλωσης εργασιών την οποία θα πρέπει να προσκομίσετε μαζί με όποιο άλλο έγγραφο θεωρηθεί απαραίτητο και σας ζητηθεί.
Αλλαγές σε ήδη καταχωρημένες παραγγελίες
Σε περίπτωση που θέλετε αλλαγή σε ήδη καταχωρημένη παραγγελία σας, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά (2105245264) ή με email στο propobos@propobos.gr ή μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας αλληλογραφίας που διαθέτουμε στην ιστοσελίδα www.propobos.gr
Ενημέρωση παραγγελιών
Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, θα λάβετε ηλεκτρονικό ενημερωτικό μήνυμα για την επιτυχή καταχώρηση της, στην διεύθυνση email του λογαριασμού σας με τα στοιχεία της παραγγελίας σας. Το email αυτό αφορά μόνο την καταχώρηση της παραγγελίας σας. Η αποδοχή της παραγγελίας σας ολοκληρώνεται έπειτα από συγκεκριμένους ελέγχους που ακολουθούνται. Σε κάθε περίπτωση θα υπάρχει επικοινωνία μαζί σας για την κατάσταση της παραγγελίας με email ή τηλεφωνική.